Producten
Coreline.be hanteert de fabrieksgarantie die dediverse merken aan hun producten toegekend hebben. Deze garantie kan oplopen tot 5 jaar. Voor vragen hieromtrentkan u ons steeds contacteren.
Ja, op aanvraag biedt Coreline.be alternatieve merken aan. Wilt u hier advies over? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden en levertijden.
Ja, graag zelfs. We zien vaak dat het vooral bij armaturen voorkomt dat onze relaties het product eerst willen zien of testen voordat ze deze aan hun eindklanten presenteren. Voor het aanvragen van een demo van een specifiek product, kunt u contact opnemen met info@coreline.be. 
Coreline.be koopt direct en grootschalig in bij fabrikanten en werkt samen met internationale grossiers. Wij streven ernaar de kosten laag te houden om u zo de beste prijs te kunnen bieden!
Het assortiment van Coreline.be bestaat uit lichtbronnen, armaturen en onderdelenWij richten ons vooral op armaturen en lichtbronnen uit het Philips gamma. Daarnaast bieden wij in promoties ook componenten aan van verschillende andere A-merken. U kunt deze producten toepassen in diverse projecten. Voor gedetailleerdere productinformatie kunt u op onze website terecht.
Bestelling en levering

U kunt producten online bestellen of uw bestelling telefonisch of e-mail doorgeven. Om online te bestellen, heeft u een inlogcode nodig die u aanvraagt via onze website. Nadat u ingelogd bent, vindt u alle informatie over producten, voorraden, levertijd en prijzen. U kunt hier direct uw bestelling plaatsen. Wilt u graag advies of heeft u vragen over uw bestelling, neem dan contact op via info@coreline.be

Noot: Coreline.be levert niet aan particulieren. Aanvragen uit deze groep nemen wij niet in behandeling.


Nee, dat is niet mogelijk. Coreline.be levert uitsluitend aan installateurs. Particulieren en eindklanten behoren niet tot deze doelgroep.
Ja, dat kan. Geef dit duidelijk aan bij uw bestelling. U kunt dit online, telefonisch of via de email kenbaar maken. Let er wel op dat het afleveradres in dit geval afwijkt van het factuuradres.
Ja, mits u dit op tijd doorgeeft. Zolang een bestelling nog niet verzonden of in behandeling genomen is, kunt u producten toevoegen aan uw huidige bestelling.
Betaling

Ja, dat is mogelijk, maar enkel na goedkeuring van aanvraag op info@coreline.be. Wel behoudt Coreline.be zich het recht hiervan af te wijken. De prijzen zijn extra scherp; als tegenprestatie verzoeken wij u om binnen 30 dagen na factuurdatum te betalen.

Begunstigde: Coreline Vof

IBAN: BE86 6528 4264 5550

Bank: Recordbank


Vermeld bij het betalingskenmerk altijd uw factuurnummer.


Bestellingen met een minimum bedrag van €500, – (excl. Btw) worden kosteloos door Coreline.be verzonden. Bij overige bestellingen brengen wij €6,50 (incl. Btw) verzendkosten in rekening.
Defect en retour

Ja, in de meeste gevallen kunt u uw bestelling kosteloos retourneren. De bestelling wordt dan bij u opgehaald. Het is hierbij van belang dat de verpakking nog gesloten is en het product in goede staat is. Let wel, voor bepaalde producten vragen wij wel een vergoeding, omdat Coreline.be voor deze retourzendingen een percentage betaalt aan de leverancier. Deze worden in dat geval aan de klant doorberekend. U kunt hiervoor het beste contact opnemen via info@coreline.be 

Wij streven ernaar onze producten met alle zorg te leveren. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het transport een defect of breuk ontstaat. Neem in dat geval direct telefonisch contact op met onze klantenservice en houd uw ordernummer bij de hand. In geval van grotere defecten kunnen wij u vragen een aantal foto’s te maken en die ter controle naar ons op te sturen.

Contact

Ja, dat is mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen via info@coreline.be  Op afspraak kan er een bezoek ingepland worden en komt er graag iemand bij u langs. Coreline.be heeft medewerkers met ruime ervaring in de lichtbranche om al uw vragen te beantwoorden.

Overige vragen

Particulieren en eindklanten behoren niet tot onze doelgroep en ontvangen daarom geen login-gegevens. Zodra u een accountaanvraag op de website heeft gedaan, beoordelen wij uw aanvraag. Ontvangt u binnen 48 uur geen email met logincodes, dan is uw verzoek afgewezen.

Als u installateur bent, kunt u op onze website een account aanmaken door op ‘klant worden’ te klikken. Vervolgens ontvangt u van ons een email met een code waarmee u op uw persoonlijke pagina in kunt loggen en direct bestellingen kunt plaatsen! Particulieren en eindklanten behoren niet tot de doelgroep en ontvangen daarom geen login-gegevens.

Bent u op zoek naar aanvullende of specifieke informatie? Neem dan contact op via info@coreline.be 


This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled.